BLOGI

AJATUKSIA JA INSPIRAATIOITA

PALVELUMUOTOILUN

ASIANTUNTIJOILTAMME

ASIANTUNTIJABLOGIMME

Digitaalinen osallisuus ja etäkehittäminen

Olemme jo vuosia hyödyntäneet etäkehittämistä ja digitaalisia mahdollisuuksia erilaisissa työpajoissa, koulutuksissa ja kehittämisen tukena, mutta tänä vuonna tämä on erityisesti korostunut johtuen vallitsevista etätyösuosituksista. Monissa projekteissamme kehittäminen on tehty

By |joulukuu 6th, 2020|

Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen

Palvelumuotoilua voidaan soveltaa erinomaisesti digitaalisen asiakaskokemuksen, digitaalisten tunteiden ja digipalveluiden kehittämisessä, olipa kyseessä sitten asiakasymmärryksen kerääminen, osallistaminen tai ideointi. Hyvänä käytännön esimerkkinä tästä voisi mainita hiljattain toteuttamamme kehittämisprojekti, jossa

By |heinäkuu 12th, 2020|

Palvelumuotoilun työkirja metsäalalle

Toimimme palvelumuotoilun asiantuntijana hankkeessa, jossa yhdistettiin erilaisten toimijoiden osaamista. Kantava -hankkeen yhtenä tarkoituksena on luoda asiakaslähtöisen kehittämisen ja palvelumuotoilun työkirja metsäalan toimijoille. Yhteistyön tuloksena koottiin Asiakaslähtöisyys metsäpalveluiden kehittämisessä -

By |joulukuu 15th, 2019|

KYSY LISÄÄ!

info@palvelupolkuja.fi