BLOGI

AJATUKSIA JA INSPIRAATIOITA

PALVELUMUOTOILUN

ASIANTUNTIJOILTAMME

ASIANTUNTIJABLOGIMME

Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen

Palvelumuotoilua voidaan soveltaa erinomaisesti digitaalisen asiakaskokemuksen, digitaalisten tunteiden ja digipalveluiden kehittämisessä, olipa kyseessä sitten asiakasymmärryksen kerääminen, osallistaminen tai ideointi. Hyvänä käytännön esimerkkinä tästä voisi mainita hiljattain toteuttamamme kehittämisprojekti, jossa

By |12 heinäkuun, 2020|

Palvelumuotoilun työkirja metsäalalle

Toimimme palvelumuotoilun asiantuntijana hankkeessa, jossa yhdistettiin erilaisten toimijoiden osaamista. Kantava -hankkeen yhtenä tarkoituksena on luoda asiakaslähtöisen kehittämisen ja palvelumuotoilun työkirja metsäalan toimijoille. Yhteistyön tuloksena koottiin Asiakaslähtöisyys metsäpalveluiden kehittämisessä -

By |15 joulukuun, 2019|

Kun kokonaisuuksia on helpompi hallita ja kehittää – asiakaslähtöisen kehittämisen ja tuotteistamisen mahdollisuudet

Toimiva ja kiinnostava palvelu on etukäteen suunniteltu, hallittu, helposti saavutettavissa oleva ja selkeä kokonaisuus. Mikäli palvelu on vielä asiakaslähtöisesti tuotteistettu ottaen kohde-asiakkaat huomioon, tietävät asiakkaat mitä he ovat ostamassa,

By |13 helmikuun, 2019|

KYSY LISÄÄ!

info@palvelupolkuja.fi