ASIANTUNTIJABLOGIMME
Digitaalinen osallisuus ja etäkehittäminen
Olemme jo vuosia hyödyntäneet etäkehittämistä ja digitaalisia mahdollisuuksia erilaisissa työpajoissa, koulutuksissa ja kehittämisen tukena, mutta tänä vuonna tämä on erityisesti korostunut johtuen vallitsevista etätyösuosituksista. Monissa projekteissamme kehittäminen on tehty
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen
Palvelumuotoilua voidaan soveltaa erinomaisesti digitaalisen asiakaskokemuksen, digitaalisten tunteiden ja digipalveluiden kehittämisessä, olipa kyseessä sitten asiakasymmärryksen kerääminen, osallistaminen tai ideointi. Hyvänä käytännön esimerkkinä tästä voisi mainita hiljattain toteuttamamme kehittämisprojekti, jossa
Palvelumuotoilun työkirja metsäalalle
Toimimme palvelumuotoilun asiantuntijana hankkeessa, jossa yhdistettiin erilaisten toimijoiden osaamista. Kantava -hankkeen yhtenä tarkoituksena on luoda asiakaslähtöisen kehittämisen ja palvelumuotoilun työkirja metsäalan toimijoille. Yhteistyön tuloksena koottiin Asiakaslähtöisyys metsäpalveluiden kehittämisessä -
Palvelumuotoilun vaikutukset asiakaskokemukseen?
Asiakkaan näkökulmasta palvelun ostamiseen ja käyttämiseen liittyy usein epävarmuutta. Palvelu on luonteelta abstrakti, palveluun liittyy monia muuttuvia tekijöitä ja asiakaskokemus on subjektiivinen. Tämä epävarmuus korostuu varsinkin silloin kun ..,
Palvelumuotoilijan vinkit asiakaskokemukseen
Miksi asiakkaan yhteydenottoihin on niin vaikea reagoida? Kuvittele seuraava tilanne., Jätät nettilomakkeen kautta yhteystietosi ja ilmaiset kiinnostuksesi palvelua kohtaan, mutta et koskaan saa kuittausta, vastausta tai lisätietoa palvelusta? …tai…