BLOGI

AJATUKSIA JA INSPIRAATIOITA

PALVELUMUOTOILUN

ASIANTUNTIJOILTAMME

ASIANTUNTIJABLOGIMME

Kun kokonaisuuksia on helpompi hallita ja kehittää – asiakaslähtöisen kehittämisen ja tuotteistamisen mahdollisuudet

Toimiva ja kiinnostava palvelu on etukäteen suunniteltu, hallittu, helposti saavutettavissa oleva ja selkeä kokonaisuus. Mikäli palvelu on vielä asiakaslähtöisesti tuotteistettu ottaen kohde-asiakkaat huomioon, tietävät asiakkaat mitä he ovat ostamassa,

By |helmikuu 13th, 2019|

Muotoiltu työntekijäkokemus

Maailmalla yritykset ovat jo löytäneet muotoilun ja työntekijäkokemuksen mahdollisuudet toiminnassaan. Kansainvälisistä brändeistä esimerkiksi Coca-Cola on hyödyntänyt palvelumuotoilua HR:n toimintojensa kehittämisessä. Monessa yrityksessä työntekijöiden onkin huomattu olevan yrityksen tai organisaation tärkein voimavara, kilpailutekijä, josta

By |lokakuu 31st, 2018|

KYSY LISÄÄ!

info@palvelupolkuja.fi