Työhyvinvointipalveluiden kehittäminen Palvelu: Palvelumuotoilu, konseptointi ja asiakaslähtöinen tuotteistaminen Asiakas: Naturest Oy Ajankohta: Kevät 2020 Konseptoimme ja tuotteistimme kevään 2020 aikana pohjoissuomalaiselle luontopalveluyritykselle palvelukokonaisuuden. Kehitimme yrityksen työhyvinvointipalveluiden kokonaisuutta palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisten tuotteistamisen avulla. Kehittämisen pohjalle keräsimme ymmärrystä palvelun käyttäjistä haastatteluiden sekä kyselyiden avulla. Suunnittelussa hyödynsimme palvelumuotoiluprosessin tuplatimanttia (tutki – määritä ja ymmärrä
Työtehoseura
Palvelumuotoilun työkirja metsäalalle Julkaisu: Asiakaslähtöisyys metsäpalveluiden kehittämisessä – työkirja Asiakas: Työtehoseura (TTS) Ajankohta: Syksy 2019 Linkki työkirjaan Palvelumuotoilijamme Raisa Maijala ja Tero Maijala toimivat palvelumuotoilun asiantuntijoina hankkeessa, jossa yhdistettiin erilaisten toimijoiden osaamista. Hankkeen yhtenä tarkoituksena oli luoda asiakaslähtöisen kehittämisen ja palvelumuotoilun työkirja metsäalan toimijoille. Työkirjan kehittämisessä otettiin huomioon niin kohderyhmän, metsäalan toimijoiden erityispiirteet,
BusinessOulu
UUDEN PALVELUN KEHITTÄMINEN - Palvelumuotoilukonsultointi ja fasilitointi - Palvelu: Asiantuntijapalvelu; palvelun kehittäminen. Asiakas: BusinessOulu Ajankohta: Kevät 2018 Toimimme palvelumuotoiluasiantuntijana BusinessOulun työelämään ja yrittäjyyteen keskittyvässä hankkeessa, jossa työstimme työpajoissa uusia ja erilaisia toimintamalleja muun muassa työllistymiseen, yhteisöllisyyteen sekä työvoiman löytämiseen. Lisäksi teimme raportointia ja saatujen tietojen vertailua. Työkaluina käytimme erilaisia palvelumuotoilun ja