Oulun Hupisaaret

Hupisaarten matkailullinen konsepti ja markkinointisuunnitelma Palvelu: Palvelumuotoilu, konseptointi, ihmislähtöinen kehittäminen, tuotteistaminen, markkinointi Asiakas: Luke - Hupisaarten urbaanit purot innovaatioiden kohtauspaikkana -hanke Ajankohta: Kesä -syksy 2021 Kehitimme ja ideoimme yhdessä käyttäjien, sidosryhmien ja palveluntarjoajien kanssa matkailullisen konseptin Oulun Hupisaarille palvelumuotoilun menetelmin. Konseptin lisäksi teimme myös markkinointisuunnitelman. Prosessin taustalla hyödynnettiin palvelumuotoilun tuplatimanttia, jossa kerätty tieto

Naturest

Työhyvinvointipalveluiden kehittäminen Palvelu: Palvelumuotoilu, konseptointi ja asiakaslähtöinen tuotteistaminen Asiakas: Naturest Oy Ajankohta: Kevät 2020 Konseptoimme ja tuotteistimme kevään 2020 aikana pohjoissuomalaiselle luontopalveluyritykselle palvelukokonaisuuden. Kehitimme yrityksen työhyvinvointipalveluiden kokonaisuutta palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisten tuotteistamisen avulla. Kehittämisen pohjalle keräsimme ymmärrystä palvelun käyttäjistä haastatteluiden sekä kyselyiden avulla. Suunnittelussa hyödynsimme palvelumuotoiluprosessin tuplatimanttia (tutki – määritä ja ymmärrä

Suomen Monikkoperheet ry

TOIMINNAN YHTENÄISTÄMINEN - Palvelukonseptin rakentaminen - Palvelu: Palvelukonsepti ja graafinen ohjeisto Asiakas: Suomen Monikkoperheet ry Ajankohta: Syksy 2018 Kehitimme Suomen Monikkoperheet ry:n tarjoamaa Monikkoperhevalmennusta ja ideoimme kuinka monikkoperhevalmennuksesta voitaisiin rakentaa selkeämpi ja monistettavampi palvelukokonaisuus. Kiinnitimme konseptoinnissa huomiota muun muassa valmennuksen rakenteeseen, sisältöön, viestintään, markkinointiin, tarinaan ja brändäykseen, sekä pyrimme yhtenäistämään näistä

Ylivieskan kirjasto

IDEASTA KONKRETIAAN - Palvelukonseptin rakentaminen - Palvelu: Palvelukonsepti ja graafinen ohjeisto Asiakas: Ylivieskan kaupunginkirjasto Ajankohta: Kevät 2018 Kehitimme palvelukonseptin, jonka keskeisimpänä tavoitteena oli löytää keinoja lainausautomaatin käytön lisäämiseen, vapauttaen näin henkilökuntaa muihin tehtäviin. Kartoitimme lisäksi, kuinka varausten haut voitaisiin toteuttaa itsepalveluna ja miten palautusautomaatti tulisi sijoittaa kirjaston tiloihin. Palvelukonseptin suunnittelussa