BLOGI

AJATUKSIA JA INSPIRAATIOITA

PALVELUMUOTOILUN

ASIANTUNTIJOILTAMME

ASIANTUNTIJABLOGIMME

Palveluiden tuotteistaminen – abstraktista konkretiaan

By |lokakuu 5th, 2017|

Palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisen tuotteistamisen voimavarana ovat asiakaslähtöisyys ja asiakaskeskeinen ajattelu. Jälkimmäinen yhdistetään usein nimensä mukaisesti tuotteisiin ja konkretiaan, mutta myös palveluita voidaan tuotteistaa, asiakaslähtöisesti. Palveluiden tuotteistamista saatetaan vierastaa, koska pelätään että

Service Day 2017; Hyvinvointia palvelumuotoilulla

By |toukokuu 11th, 2017|

Viime viikolla (4.5.2017) Vantaalla järjestettiin Service Day -tapahtuma, joka keskittyy palvelututkimukseen, palvelumuotoiluun sekä palveluiden ajankohtaisiin aiheisiin ja ilmiöihin. Tapahtuman järjestivät Finnish Service Alliance (FSA), Service Design Network (SDN) ja tänä vuonna Laurea-ammattikorkeakoulu.

KYSY LISÄÄ!

info@palvelupolkuja.fi